W trakcie wydarzenia IGN Summer of Gaming 2020 przedstawiciele studia Owlcat Games, twórcy gry RPG Pathfinder: Kingmaker, zapowiedzieli, że 18 sierpnia tego roku ich produkcja trafi na PS4 oraz XONE. Deweloperzy w rozmowie z serwisem IGN zaprezentowali również oficjalny turowy system walki, który trafi na wszystkie platformy równocześnie, w dniu premiery tytułu na konsolach.
Sam pomysł turowej walki w
Pathfinder: Kingmaker nie jest niczym nowym. Wielu graczy domagało się takiego trybu od samego początku, gdyż według nich oddaje on lepiej charakter papierowego pierwowzoru niż potyczki w czasie rzeczywistym. Z pomocą przyszedł świat moderski i w zeszłym roku powstał fanowski projekt o nazwie
Turn-Based Combat, który to umożliwiał. W rozmowie z
IGN Aleksander Miszulin, który jest dyrektorem kreatywnym studia
Owlcat Games, potwierdził, że stworzony przez dewelopera turowy system walki ma swój początek w modzie wydanym przez społeczność.
Oczywiście gracze będą mogli wybrać pasujący im tryb walki, a nawet przełączać je w dowolnym momencie w trakcie rozgrywki. Turowe potyczki mają być wciąż dość dynamiczne, a przystępny samouczek ma ułatwić zabawę wszystkim nieobeznanym z tego typu mechanikami.
Nowego trybu możemy spodziewać się przy okazji wydania gry na konsole. Posiadacze XONE oraz PS4 doczekają się wersji Definitive Edition gry, co oznacza, że w jej skład wchodzić będą wszystkie wydane do tej pory dodatki oraz aktualizacje.
Źródło:
"Czaruś" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2020-06-11 15:07:13
|
|